General Chat – Realm Besieged by Dungeon Siege III 25

www.youtube.com Click to watch General Chat – Lazy Monday, Wake up in the Lame Afternoon General Chat – Realm Besieged by Dungeon Siege III This week, Nathaniel Chapman from Obsidian Entertainment joins the guys and talks about the new game Dungeon Siege III. Your questions, their questions, everyones questions! It’s a laugh-o-rama at the Machinima Realm office! How to Submit a Video to Realm How to play Dungeon Siege III How to play Reinhart, the new character in Dungeon Siege III – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – Follow Machinima on Twitter! Machinima twitter.com Inside Gaming twitter.com Machinima Respawn twitter.com Machinima Entertainment, Technology, Culture twitter.com FOR MORE MACHINIMA, GO TO: www.youtube.com FOR MORE GAMEPLAY, GO TO: www.youtube.com FOR MORE SPORTS GAMEPLAY, GO TO: www.youtube.com FOR MORE MMO & RPG GAMEPLAY, GO TO: www.youtube.com FOR MORE TRAILERS, GO TO: www.youtube.com TAGS: Machinima Realm Hundar Quest Ian Beckman Joel Grit Anotes Milynn Lindsey ZBot yt:quality=high “Dungeon Siege 3” Dungeon Siege III video game PC computer game “Obsidian Entertainment” “Square Enix” “Dungeon Siege” “PlayStation 3” “Xbox 360” “Microsoft Windows” Action role-playing game Single-Player multiplayer DVD-ROM Blu-ray Disc

Related Posts:

25 thoughts on “General Chat – Realm Besieged by Dungeon Siege III

  1. opiemonster Feb 4,2012 9:45 am

    HEY FAT FUCK YOUR GAME IS A FUCKING PIECE OF SHIT AND YOUR GAME WILL NEVER COME CLOSE TO DIABLO 3 OR EVEN DIABLO 1 FOR THAT MATTER.

    SHITTY ART STYLE

    BIG FUCKING CIRCLES AROUND YOUR CHARACTER

    FUCKING TERRIBLE GUI

    BORING SHITTY UNINSPIRED NO DEPTH GAMEPLAY

    YOU CAN LITERALY DRAW THE BACKGROUND OUT OF SHAPES

    WORST FUCKING STORY IN THE WORLD

    WORST LOOT SYSTEM FUCKING EVER

    GO FUCK YOURSELF OBSIDIAN

  2. Tent316 Feb 4,2012 10:21 am

    Im gonna buy both diablo 3 and dungeon siege 3. I love both games. Dungeon siege will be a good fun couch multiplayer game for me and my ps3 buddies while diablo 3 will be my single player pc game where i can pvp online ^^ I love dungeon siege/own all games previous same with diablo.

  3. eeeen321 Feb 4,2012 10:43 am

    D3 is supposed to have lore-galore biiiooootch… if you take the time to listen/read it all during the game…. the only up this game has is being MP.

    Lets get some damn FO:nv DLC trailer(s) already, Bethesda is boarder-line cruel with some of their game info/trailer releases. lol

  4. eeeen321 Feb 4,2012 11:04 am

    @TehCallan  silence! … the beard shall grow!!

  5. MrDeathSmiles Feb 4,2012 11:57 am

    @cagurtay

    It’s true.

  6. cagurtay Feb 4,2012 12:34 pm

    @MrDeathSmiles lol…

  7. MrDeathSmiles Feb 4,2012 1:20 pm

    This game is going to be a masterpiece.

  8. Zbynek9 Feb 4,2012 1:23 pm

    @TehCallan
    Who are you that you dare tell him what to do? If he likes it it’s his thing then.
    Or are you just jealous that you can’t grow any beard?
    In that case i pity you.

  9. Cheezis1 Feb 4,2012 1:35 pm

    Is this more like Diablo than the Original Dungeon siege?

  10. tzekid2010 Feb 4,2012 1:41 pm

    @TehCallan worst comment on this video

  11. TehCallan Feb 4,2012 1:50 pm

    fuck sake he needs to take his beard off..

  12. PlasmicRedX Feb 4,2012 3:15 pm

    Awesome!! So glad you guys made this interview for General Chat! I didn’t know Dungeon Siege III was taking a different approach. I might have to buy it then.

  13. youthgw Feb 4,2012 3:28 pm

    cant start anymore mmo’s lol

  14. Wolverni44 Feb 4,2012 4:00 pm

    pfff, dungeon siege 1 is still the best, getting a lot worse since then

  15. GHOSTHUNTER30 Feb 4,2012 4:46 pm

    Ruined…. original waaaay better

  16. hellgodhaven Feb 4,2012 5:22 pm

    sorry but im only going to play diablo 3 only cause of the story line so go futs your self 😀

  17. DOO1 Feb 4,2012 6:21 pm

    @finnersz there are alot of things in kotor 2 that i prefer to kotor, but its a very different game, i love them both :p
    really annoying that they rushed kotor 2 tho, main downside

  18. AlexG4mepl4Y Feb 4,2012 7:04 pm

    @locolalo1364
     (…)
    ( ^.~)
    _(‘”)_(‘”)_

  19. pantus6 Feb 4,2012 7:52 pm

    ITS A TERRORIS

  20. finnersz Feb 4,2012 8:48 pm

    obsidian made kotor2 which was no where near as good as kotor1 by bioware.
    hard act to follow though

  21. dragas113 Feb 4,2012 9:30 pm

    @worldofteamfortress2 Yeah I found now somewhere written that it comes out in May 31~

  22. locolalo1364 Feb 4,2012 10:01 pm

    @AlexG4mepl4Y To retards I say ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮You!

  23. GlaciusX2 Feb 4,2012 10:56 pm

    I cracked up when he said Obsidian is known for coolstories xD Any one remember KOTOR2 (Fuck this game)? or NWN2? or Fallout New Vegas? id say Obsidian is more known for making sequels that are wayyyyy below the originals quality

  24. Sylinic Feb 4,2012 10:59 pm

    So Hundar.

    Co-op.

    Hmmmm?

Leave a Reply